FAQ's van werknemers

Op welke dag van de week wordt mijn salaris gestort? 

E-Payroll heeft wekelijks op woensdag een verloningsdag. Het hangt af van uw bank op welke dag uw salaris daadwerkelijk op uw rekening staat. Dit is in de regel op donderdag.

Waarom is mijn loon niet gestort? 

Dit heeft vaak te maken met het ontbreken van (één van) de volgende gegevens: loonbelastingverklaring, kopie identiteitsbewijs (bij ID-kaart voor- en achterkant). E-Payroll kan voor u nakijken welke uren wij doorgekregen hebben van de opdrachtgever. Wanneer dit niet klopt, dient u contact op te nemen met uw opdrachtgever.

Hoe vraag ik vakantiedagen aan? 

U kunt uw vakantiedagen telefonisch (0174 - 82 02 32) of via e-mail (info@e-payroll.nl) aanvragen. Het saldo van uw vakantiedagen vindt u op uw loonspecificatie.

Wanneer wordt mijn vakantiegeld gestort?

Uw vakantiegeld wordt in mei uitbetaald.

Hoe weet ik of ik wel of geen loonheffingskorting toe moet laten passen? 

U wordt geadviseerd om de loonheffingskorting toe te laten passen bij de werkgever waar u het meest verdient. Indien u bij één werkgever in dienst bent, kunt u dat uiteraard via deze laten verlopen.

Ik ga verhuizen, kan ik mijn adreswijziging telefonisch doorgeven? 

Wijzigingen in uw persoonlijke gegevens (adres, achternaam bij huwelijk, rekeningnummer, etc.) dient u schriftelijk aan ons door te geven. Dit kan per e-mail (info@e-payroll.nl).

Bruto en netto: wat is het verschil? 

Normaal gesproken spreken werkgever en werknemer een brutoloon af. Wat daarvan netto overblijft, hangt onder meer af van de inhoudingen op het loon (sociale premies en belasting).

Deel dit artikel

Heeft u vragen over payrolling die via de website niet beantwoord worden?

Stel uw vraag aan één van onze payroll specialisten, zoals aan Ingrid. Wij geven u graag meer duidelijkheid.

e-payroll-vera